When I Was Your Man - Bruno Mars

【It all just sounds like too young too dumb to realize that I should 've bought you flowers and held you hands.】

Same bed but it feels just
同样一张床,却感觉
A little bit bigger now
现在有些空当当的
Our song on the radio
电台里放着我们的歌
But it dont sound the same
可听起来却不似从前的感觉
When our friends talk about you
当我的朋友提起你
All it does is just tear me down
总是让我不禁泪下
Cause my heart breaks a little
因为我总会有些心碎
When I hear your name
当我听到你的名字
It all just sounds like
那听起来就像
Mmm too young too dumb to realize
太年轻太愚蠢的现实
That i
因为我
Should 've bought you flowers
应该送你一束花
And held you hands
然后牵起你的手
Should 've gave you all my hours
应该给你我生命中的每一个小时
When I had the chance
当我还有机会去爱你
Take you to every party
带你去所有的聚会
Cause all you wanted to do was dance
因为你唯一想做的就是跳舞
Now my baby is dancing
现在亲爱的你翩翩起舞
But she's dancing with another man
可却是和另外一个他
My pride my ego my needs and my selfish ways
我的骄傲,自负,需求和自私的方式
Cause the good strong woman like you to walk out my life
使像你一样坚强的好女孩走出了我的生活
Now I never never get to clean up the mess I made
现在我再也无法清理那些我制造的混乱
Ooh and it haunts me every time I close my eyes
而且在我每一次闭上眼睛都在伤害着我
It all just sounds like
那听起来就像
Mmm too young too dumb to realize
太年轻太愚蠢的现实
That i
因为我
Should 've bought you flowers
应该送你一束花
And held you hands
然后牵起你的手
Should 've gave you all my hours
应该给你我生命中的每一个小时
When I had the chance
当我还有机会去爱你
Take you to every party
带你去所有的聚会
Cause all you wanted to do was dance
因为你唯一想做的就是跳舞
Now my baby is dancing
现在亲爱的你翩翩起舞
But shes dancing with another man
可却是和另外一个他
Although it hurts
虽然这会再次让我心碎
I'll be the first to say
但我终于还是说出来
That I was wrooooong
我曾经是那样错误
Oooh I know im probably much too late
我知道这或许已经太晚了
To try and apologize for my mistakes
去试图为我的错误道歉
But I just want you to know
但我只是想让你知道
I hope he buys you flowers
我希望他会送你一束花
I hope he hold you hands
我希望他牵起你的手
Give you all his hours
给你他生命中的每一个小时
When he has the chance
当他还有机会去爱你
Take you to every party
带你去所有的聚会
Cause I remember how much
因为我记得你有多么
You loved to dance
有多么喜欢跳舞
Do all the things I should've done
做所有那些我应该为你做的事情
When I was your man
当我还是你最爱的男人
Do all the things I should've done
做所有那些我应该为你做的事情
When I was your man
当我还是你最爱的男人



评论

© 完颜寡妇 | Powered by LOFTER